مراحل سرویس کولر گازی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نگهداری و سرویس به موقع کولرهای گازی بسیار مهم است، زیرا به افزایش طول عمر آنها کمک می کند. خدمات نصب کولر گازی آس تضمین می کند که شما کولرگازی مناسب برای خانه خود دارید. نصب تهویه مطبوع بسیار بزرگ یا خیلی کوچک برای خانه شما می تواند یک واحد ناکارآمد باشد. وقتی کولر گازی از کار بیفتد انرژی بیشتری برای خنک کردن محیط مصرف می کند و در نتیجه هزینه ها بیشتر می شود!

مراحل سرویس کولر گازی:

در وهله اول نکات ایمنی باید رعایت شود. در این مرحله خدمات شرکت آس شما را ملزم به قطع کامل کلیه اتصالات برق دستگاه اسپلیت یا کولر می نماید. این یکی از مهمترین مراحل در نحوه سرویس کولر گازی است. مرحله دوم سرویس کولر گازی سرویس کندانسور (قسمتی از کولر گازی که در خارج از واحد ساختمان قرار دارد) می باشد. کندانسور کولرها باید همیشه تمیز باشد تا سیکل تبرید (زمانی که گاز از پنل داخلی به کمپرسور برمی گردد {حرارت محیط را خارج می کند) با آن) به درستی کار کند. این سرویس با استفاده از فشار آب برای حذف کامل تمام رسوبات یا گرد و غبار روی فن کندانسور کار می کند تا فن بتواند به درستی به کار خود ادامه دهد. لازم است بدانید که فن نقش خنک کنندگی دارد و در صورت عدم ادامه عملکرد صحیح دمای کندانسور به شدت بالا می رود و این امر می تواند باعث ذوب شدن سیم های داخل آن شود. هنگام شستشو و تمیز کردن کندانسور با آب، باید اقدامات احتیاطی انجام شود. اگرچه تمامی قسمت هایی که به آب حساس هستند دارای عایق پلاستیکی هستند اما رعایت اصول پیشگیری و ایمنی شرط اول سرویس کولر گازی می باشد.

پس از پاکسازی گرد و غبار و هرگونه رسوب وارد مراحل تخصصی تری نحوه سرویس کولر می شوید. در این مرحله بال ها (تسریع در فرآیند گرمایش و سرمایش) و کویل ها توسط تکنسین سرویس تمیز و سرویس می شوند. فن ها و کویل ها نقش اساسی در عملکرد کولرهای گازی خواهند داشت. مهمترین بخش سرویس اسپلیت بررسی عملکرد کندانسور است. برای بررسی نحوه عملکرد آن باید فشار آمپر کولر گازی بررسی شود. فشار زیاد یا فشار بسیار کم گاز می تواند به موتور کندانسور آسیب برساند. تست نشتی لوله های متصل به پنل داخلی و کنترل سرمایش و گرمایش لوله ها.

نحوه سرویس کولر گازی

شما نمی توانید از تمام مشکلات گرمایش و تهویه مطبوع جلوگیری کنید، اما توجه کافی به نگهداری و سرویس منظم کولر گازی حداقل سالی یک بار توسط متخصصان، می تواند بسیاری از مشکلات را قبل از شروع کار برطرف کند. تعویض و تعمیر مداوم فیلتر مانند تعویض مداوم روغن خودرو است. یک سیستم کثیف باعث می شود کولر گازی بیشتر کار کند، انرژی بیشتری مصرف کند و در نهایت عمر آن را کاهش دهد. اگر کولر گازی شما به درستی کار نکند، متخصصان Ace بلافاصله به محل مراجعه کرده و مشکل را تشخیص می دهند.

اگر تعمیر بهترین گزینه برای شما باشد، ما مطمئن خواهیم شد که به سرعت و به درستی انجام می شود. پس نگران تابستان نباشید! فقط تلفن را بردارید و با متخصصان ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 6 خرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی